Wednesday, January 16, 2013

Unpacking - master bedroom

Seharian aku pening-pening lalat. Only able to wake up in full at 11am. (I mean selepas bangun, after subuh, siapkan anak2 ke sekolah, sediakan bekal makanan anak2, mandi, dan aku literally merangkak ker dalam bilik si DS (the only new bed and mattress yang sangat empuk) to sleep....I left baby to sleep alone in the master bedroom. Pandai plak dia cari kat mana I. Tak nangis plak tu.

Agaknya dia dah sangat rimas dengan diapersnya, dan maybe dia haus, tapi aku punya kepala sangat berat tak boleh langsung buka mata.. so aku tepuk2 dia suruh dia baring sekejap, tapi terlena sampai 30min lagi pukul 11am gitu.

Teruslah aku gagahi diri nak bangun sebab I need to send her and the children's bag to nursery as si Dylan akan balik nursery pukul 12pm maka kecoh nanti kalau baju tak ada.

Lepas hantar baby, kepala aku masih berat. I cubalah makan maggie kot pening sebab lapar. And milk. Teringin nak sambung baring but the BEKO washer manager datang nak tengok washer.

To cut the story short, they managed to find the culprit so I am able to use the washer dah.

Lepas mereka balik, I sambung buat laundry, outside washer and inside washer. Lepas tu tarik napas sekejap, tak tahu nak start dari mana, the unpacking agenda.

I decided I will start with the master bedrooms sebab susah nak cari baju dan tudung nak gi kerja. After 4 hours - pukul 640pm gitu baru siap. nothing blocks our way now. (Dulu, dari almari ker master toilet, banyak barang2 kecil on the floor heheheheh)....

Gambar? Tak taulah masalah aku apa. Masih malas nak snap pictures.


No comments:

Post a Comment